Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teaching Northern Irish Accents
Julišová, Markéta ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na popis hlavních znaků akcentů anglického jazyka používaných mluvčími v Severním Irsku a na využití těchto akcentů ve školní výuce anglického jazyka. V teoretické části text předkládá informace o vývoji anglického jazyka v dané lokalitě. Udává dělení akcentů a jejich podrobnější charakteristiku v porovnání s britským standardem. Následující praktická část je pak zaměřena na aplikaci těchto teoretických poznatků a jejich využití ve výuce anglického jazyka v prostředí českého gymnázia. Popisuje proces přípravy výukových materiálů a plánu hodiny a jejich následnou aplikaci v ukázkových hodinách. Hodnocení zahrnutých aktivit je založeno na zpětné vazbě studentů, o které pojednává poslední kapitola.
(Non)rhoticity in English pronunciation teaching
Kobák, Anett ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rolí roticity ve výuce anglické výslovnosti. Teoretická část se zaměřuje na popis roticity jako jeden z hlavních rozlišujících znaků anglických přízvuků. Dále porovnává přístupy k výuce anglické výslovnosti a kritéria ovlivňující výběr výslovnostního modelu. Také představuje vývoj angličtiny jako lingua franca a popisuje procesy vnímání řeči. Praktická část představuje tvorbu a implementaci výzkumu, který měří míru srozumitelnosti rotické a nerotické řeči. Výsledky naznačují, že čeští studenti pokládají nerotickou řeč za méně srozumitelnou než rotickou. Klíčová slova roticita, neroticita, výuka výslovnosti, vnímání řeči, srozumitelnost
Teaching Northern Irish Accents
Julišová, Markéta ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na popis hlavních znaků akcentů anglického jazyka používaných mluvčími v Severním Irsku a na využití těchto akcentů ve školní výuce anglického jazyka. V teoretické části text předkládá informace o vývoji anglického jazyka v dané lokalitě. Udává dělení akcentů a jejich podrobnější charakteristiku v porovnání s britským standardem. Následující praktická část je pak zaměřena na aplikaci těchto teoretických poznatků a jejich využití ve výuce anglického jazyka v prostředí českého gymnázia. Popisuje proces přípravy výukových materiálů a plánu hodiny a jejich následnou aplikaci v ukázkových hodinách. Hodnocení zahrnutých aktivit je založeno na zpětné vazbě studentů, o které pojednává poslední kapitola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.